FANDOM

En Yusepy Maray Agrokak Peñad Koñat #, conegut com Josep Maria #, és el protagonista de major importància de ľunivers estès de Planetes. És un teremedosià. Va néixer el 26 de juliol del 1995.

Infància

El 1999, amb 4 anys, va marxar de la Terra amb la bola 04 cap a Gòbola amb altres nens humans i la Ralja (goboliana), però els bursífers els van capturar i els van tancar al recinte Tèkoda. Quan tenia 6 anys va fundar la Flota Esteŀlar de la Federació entre humans, gobolians i ifnilians. Dos mesos més tard va escapar destruint Tèkoda i va viatjar al passat per cobrir la seva absència. Tot això es veu en Planetes (sèrie 1), Planetes Mata 2 i les dues primeres temporades de Planetes 3 (primera part).

Adolescència

No es coneix més ďell fins el 2007, amb 12 anys, que torna a aparèixer amb tres nous personatges: ľİhi Kadse, el seu germà 0 i el petit Pumiky. Afegeixen a la FEF el sistema Talos, creen més naus: la FEF 07 i la FEF Dortox 00, recuperen la nau perduda FEF 05 i al final només es queden a la Terra ell, ľİhi, el 0 i en Pumiky.

Llavors creen un món virtual en el Mar digital, la xarxa ďInternet. Tenen aventures en aquest món, el destrueixen, en creen més i han de lluitar tres vegades contra el XANA. Tot això és vist en les temporades 3-8 de Planetes 3. Al llarg ďaquestes van afegint a la tripulació de la FEF 07 nous amics com una còpia ďuna noia anomenada Carla (després es casa amb el 0), en Rutitto (després se’n va), una còpia ďuna noia anomenada Marta, una noia anomenada Júlia (després se’n va), una dona rejovenida anomenada Lee, que després se’n va deixant la seva filla, Ann (que comença a sortir amb en Pumiky), i una noia del limbe anomenada Винкс-Melins, que es perd en un altre limbe i llavors decideixen buscar les Winx de la Terra (missió paralitzada posteriorment). També agafen la Carol, del món paraŀlel, que després resulta ser una traïdora.

Posteriorment apareix una noia del món paraŀlel anomenada Superintendent Selena, que segresta la nau amb la Carol i la vol fer servir com a arma en la guerra del seu món. En Josep Maria 15 troba a la mateixa Superintendent amb menys anys i veu una oportunitat: esborrar-li la memòria perquè es quedi en el món del 15 i no creixi, així mai existirà ni la Superintendent ni tota la seva guerra que gairebé acaba amb tots els teremedosians del món paraŀlel.

La cosa es complica quan apareixen els súlibans i intenten canviar la història: primer ataquen la 07, però això no canvia la història. El que la canvia és quan, el 4 ďabril del 2011, un súliban comença a sortir amb una noia que, segons la història que narra el Ɛ, no tindria mai parella. La noia es diu Kimberly, que segons la història original coneixerà el secret de la FEF posteriorment. Al final Kimberly deixa en Paul Archer, el súliban que es fa passar per humà, perquè descobreix que no és de la Terra. I llavors decideix unir-se a la FEF, amb el descobriment ďuna germana del futur anomenada Newecy i ďuna filla ďuna altra línia temporal anomenada İrene. La Newecy es queda amb la seva germana, fins que decideix anar a estudiar a Teremedó. Ara sembla que la línia temporal està canviada, i Planetes 3 acaba amb una barreja de línies temporals i acaba en una altra diferent a la que es narra en SèrieStar4, que és la que el Ɛ del segle XXXI i la Miral Paris del segle XXV han dit que és la correcta.

En aquesta nova línia temporal, en Josep Maria # va començar a estudiar Batxillerat en una escola que en la línia temporal original no hi va estar mai. En el seu primer any, a la seva classe hi havia una noia anomenada Èrika, que en realitat resulta ser una alienígena ďorigen desconeguda disfressada com a humana que creuen que vol destruir als teremedosians. Llavors la capturen per examinar-la a la FEF 07. Poc després, a ľestiu del 2012, la 07 creua una fractura en el subespai que els porta a ľany 2412 i en la línia temporal original. Allí es fan aliats amb una nau anomenada USS Enterprise (NCC-1701-F), on una tripulant, ľalferes Miral Paris, havia estat estudiant la secreta Flota Esteŀlar de la Federació del segle XXI. Allí descobreixen el seu futur que ocorreria en la línia temporal original, i també descobreixen que ľÈrika reencarnada en una nena de 12 anys, Annika Caetano, vol destruir ľunivers tal com el coneixem i crear un univers sota el seu control. Amb ľajuda inesperada de ľÈrika, aconsegueixen detenir ľAnnika Caetano perquè ľÈrika fa que la seva versió del futur entri en un vòrtex i deixi ďexistir. I també amb ľajuda de ľÈrika, tornen al seu temps i a la seva línia temporal. Això es veu en la peŀlícula Planetes III: Entre dues èpoques.

Ľany 2013, en Josep Maria 18 i la tripulació de la nau FEF 07 descobreixen que ľespècie de ľÈrika en realitat és una espècie molt important per ľunivers, ja que elles han creat tota ľenergia que existeix. Però unes entitats desconegudes han exterminat a tota ľespècie, menys dues noies: ľÈrika i una altra noia, anomenada Velika (Велика). Aquesta última noia està en algun lloc del sud-est ďEuropa, però en Josep Maria 18 només la va veure per casualitat en una excursió que va fer i la FEF va perdre el seu rastre. Les entitats que volen exterminar a ľÈrika i la Velika (Велика) i acabar amb ľespècie són desconegudes, però en Josep Maria 18 troba que un ésser que no hauria ďexistir és qui pot acabar amb ľespècie. Aquesta forma de vida és la Creació Àuria, que actualment té forma ďuna noia de la seva edat i que va a la seva església, i es diu Kirannis. Però ella no sap res dels seus poders, i hi ha algunes entitats darrere ďella que són qui ho manegen tot. La FEF vol ser neutral a aquest enfrontament, però es veuran obligats a coŀlaborar-hi quan no hi ha altre remei. A més, les entitats que controlen la Creació Àuria poden fer filtres de percepcions, que són persones o elements que en realitat no existeixen però que tothom ho veu i pensa que és real. Utilitzen aquests filtres per enganyar els oficials de la FEF, i sobretot en Josep Maria 18. Llavors decideixen unir-se amb més persones: les germanes McClain (China, Lauryn i Sierra), i una amiga de ľesglésia ďen Josep Maria 18: la Lorena. A més, la Lina i en Rutitto tornen per ajudar els seus antics amics. També descobreixen que un altre amic de ľesglésia ďen Josep Maria 18, en Melvin, té una néta que serà una viatgera del temps més important que en Dany. Ľİhi crea nous invents per poder entendre aquesta guerra i resoldre tots els enigmes. Però ľÈrika no sap que la Velika (Велика) és viva i pensa que ella és ľúltima, i no vol creure el que li diu en Josep Maria 18. Això es veu en la peŀlícula Planetes IV: Ľenergia de ľunivers.

Més tard, quan es va inaugurar la nau FEF 09 el 2015, el 0 va passar a ser capità de la nau FEF 07 juntament amb la Carla com a comandant i la resta de la tripulació es va traslladar a la nova 09. El 0, a més de la Carla (i ďen Franny), té també a la 07 dues persones noves com a membres de la tripulació que serveixen sota les seves ordres: en Ruttito i la Maray, ja que feia poc temps ells havien tornat a la FEF. A la peŀlícula Planetes V: El teu nom a la Terra, ľİhi acaba la relació amb el seu xicot, perquè perd la memòria sobre la FEF i es queda a la Terra com una noia normal. Llavors en Josep Maria 20 vol alguna cosa més amb la Lauryn. I durant aquesta peŀlícula, en Josep Maria 20 està enamorat de ľAlexandra i més tard de la Sandra López. Feia temps que el 20 estava veient ľAndrea a la seva universitat, però veia que alguna cosa no era del tot correcta. El 20 sospitava sempre que aquesta Andrea era la regenta del món paraŀlel, i la normal està presonera per la regenta en algun lloc desconegut. ĽAnn descobreix que la regenta, que creien tots que havia mort amb el seu helicòpter, ďalguna manera va aconseguir escapar amb vida i ara està fent la vida del seu doble a la Terra del món normal, per treure’n informació sobre el 20 i la FEF, i a més possiblement treballa en el grup de la Creació Àuria i ďen Yusma, i podria ser una de les noies ďen Yusma. Més tard, Teremedó informa que la Selena del món paraŀlel que era presonera a Bàrcinon, ha estat assassinada per ľAndrea, perquè ella pensava que era una amenaça pels seus plans. Mentrestant, ľAndrea li va dir al 20 que una noia de ľantiga escola on el 20 anava amb ľAndrea de debò, que es diu Marina, també estudia a la universitat del 20, però ell no la troba enlloc. Podria ser una mentida de ľAndrea per fer que el 20 vulgui trobar la Marina i ja no es preocupi pel que faci ella. Més tard es descobreix que és un filtre de percepció, i la Marina no va existir mai. Després es descobreix que la Lina i tots els seus companys que van estar amb ell a Tèkoda han perdut la seva memòria, com la Lauryn, la China i la Kimberly. El 20 pensa que tots els seus companys també deixaran ďexistir, però ľAndrea diu que el que va dir ľÈrika sobre la pèrdua de memòria és fals, i també diu que ella ja no pertany a la coŀlecció de noies ďen Yusma. Els oficials de la 09 han perdut la Lina com a comandant i primera oficial, i per això el 20 decideix ascendir en Pumiky a comandant i primer oficial de la 09. Uns mesos més tard, ľAnn descobreix que els atacs terroristes a la Terra són organitzats per la regenta Andrea, i tots aquests atacs terroristes també succeeixen als planetes de la FEF o als altres planetes que els ajuden. Però no hi ha atacs a Teremedó, i no se’n sap el motiu. El 21 ja ho sabia, i diu que el planeta Teremedó està inestable, i diu que no sap quant de temps la FEF durarà. Al final de la peŀlícula, la nau FEF 09 té un nou motor de curvatura que han instaŀlat a Teremedó, però quan activen aquest motor, la nau desapareix i se’n va a una altra dimensió amb en Pumiky i ľAnn, que resulta que és la línia temporal original en una època futura. En Josep Maria 21 ho sabia perquè ho havia pressentit quan estava amb en Robert, però acaba per no fer res ja que ha de deixar que les coses esdevinguin com han ďesdevenir, o podria alterar també la línia temporal original. I en Josep Maria 21 sembla que està canviant, i no saben si tot això és influència de la Creació Àuria.

A la peŀlícula Planetes VI: Sol en un món normal, la nau FEF 09 ha desaparegut. Més tard, Vulcà, Gòbola i tot el sistema Talos són destruïts pel nou enemic de la peŀlícula, que s’ha aliat amb ľAndrea i aconsegueixen derrocar la Flota Esteŀlar de la Federació. Sense la FEF, el Josep Maria 22/23 només té com a suport la nau FEF 07, sota el comandament del capità 0, germà de ľantic almirall de la Terra. Però sense la protecció dels amics que tenien, els antics oficials de la Flota Esteŀlar de la Federació es troben en un carreró sense sortida, i han ďevitar que ľAndrea i la seva nova parella activin una màquina que destruirà Teremedó. A més, els enemics s’aliaran amb ľenemic teremedosià ďen Josep Maria 22/23, ľAlxy Frankz, qui els ajudarà malgrat que es destruirà el seu propi planeta. Ľany 2018, el 23, el 0 i la Carla, els últims oficials de ľantiga FEF que queden, comencen una missió a la Terra del món paraŀlel per trobar la vertadera Andrea. El Panda els ajuda, no obstant això aquest atac és llarg i perillós, i tot i que els oficials de la 07 aconsegueixen rescatar ľAndrea, han de pagar un preu bastant car. ĽAndrea del món normal estava segrestada en una presó terrana que controlava la regenta Andrea, i quan la salven, ella es queda a la 07 sabent-ho tot i ajuda el 23 i els seus aliats, però sense tenir rang ďoficial. Però la Carla és assassinada per la regenta Andrea durant la missió de rescat, i en Franny queda molt afectat per la mort de la seva mare i no es recuperarà fins que oblidarà els seus pares un any després. ĽAndrea ďaquest món recorda tot fins que els oficials de la 07 fan la missió definitiva per derrotar la regenta Andrea que té un cost encara més elevat. A la primavera de ľany 2019, ľAndrea del món paraŀlel és derrotada i mor, i ľAndrea del món normal la substitueix sense recordar res i vivint la vida que feia el seu doble.

A la peŀlícula Planetes VII: La fi ďun futur, a ľestiu de ľany 2019, el 23 està fent un viatge amb els seus pares, mentre el 0 decideix dur la Sandra a bord de la nau 07 per fer-li una sorpresa com a regal ďaniversari. Però ľAndrea sabia que això passaria, ja que ľAlxy Frankz del futur li ho havia dit. ĽAndrea era morta, però havia preparat una trampa, una última acció que la regenta Andrea va fer abans de ser derrotada… La nau 07, mentre duu la Sandra a bord, perd el control i ľaltura i s’estavella a la Terra, causant un clot en una part de la península Ibèrica. En Josep Maria 23 fa un retorn al passat per desfer tot el desastre a la Terra, però no pot salvar el seu germà 0 i la Sandra López. Però el Panda canvia la història i evita aquests esdeveniments, per tant la 07 no es destrueix i ni el 0 ni la Sandra moren. El Panda informa els oficials de la 07 que ell ha canviat la línia temporal, per tant succeiran coses diferents. Al final ďaquesta peŀlícula, al maig del 2020, el 24 diu al Panda que vingui a la 07 i li pregunta si encara se’n recorda de la Meŀlina després de 70 anys. Sorprenentment, el Panda diu que havia trobat les coordenades de la Meŀlina a la línia temporal alternativa de la sèrie “Winx Club” a on hi va anar ella i les hi dóna al 24 i al 0, i la materialitzen. Per als oficials de la 07 han passat 9 anys des que ella es va perdre, però per a ella només n’han passat dos. La Meŀlina fa servir la màquina de ľedat per tenir la mateixa edat que té el seu doble que ľestà substituint a la Terra, ja que la Meŀlina es va perdre amb 12 anys i no havia crescut. Ara, amb 21 anys, la Meŀlina vol veure els seus pares, però el 24 li diu que ningú sap que ella es va perdre, per tant no pot tornar a la Terra, però podrà viure a la 07 fins que ho arreglin tot. Llavors la Meŀlina decideix quedar-se a la 07 servint a la FEF com a alferes, tot i que la FEF ja no existeix, però els ajudarà.

A la peŀlícula Planetes VIII: Et refaré la teva vida, ľamistat entre la Meŀlina i el 25 de mica en mica va creixent i sembla que tots dos s’enamoren ľun de ľaltre… Un dia, s’obre un portal que duu cap al passat i en surt una versió de ľany 2009 ďen Fran, ľantic xicot de la Carla. Llavors la línia temporal canvia, però el 25 encara té els records de la línia temporal original gràcies a la immunització del Ɛ. En aquesta línia temporal alternativa, després de la desaparició ďen Fran, el 25 va tallar amb ľİhi per sortir amb la Carla, i ľİhi i el 0 van començar una relació: les parelles estan intercanviades. El XANA no va ser derrotat, i ara és molt més fort: va destruir moltes ciutats del món, el setanta per cent de la població de la Terra és mort, i la resta viu sota les ordres del XANA. El XANA també va matar ľİhi, i no queda cap planeta de la FEF, ni tan sols Teremedó ja que el XANA va destruir Mart. Van fer una altra nau, la 09, i en Pumiky i ľAnn hi vivien allà. Però el XANA es va apoderar de la nau i va matar la seva tripulació. Amb la 09, va aconseguir destruir les ciutats i prendre el control de la Terra. Ara el 25 i la Carla estan a punt de casar-se i esperen un fill… Però decideixen restaurar la història, ja que consideren que la línia temporal original és millor. Finalment aconsegueixen corregir la història, però la Carla viatja al passat juntament amb en Fran… El dia 0 de novembre del 2020, la Meŀlina i el 25 comencen una relació. Més tard, el 0 explica al 25 que la Meŀlina ha de tornar al limbe, perquè quan ella es va materialitzar, el seu cos no estava complet. El 25 i la Meŀlina van a ľunivers de les Winx amb ľajuda ďen Panda, i després ďuna missió i fent servir un programa creat pel Panda, la Meŀlina aconsegueix tornar a estar sencera. A ľabril del 2021, el 25 va a Teremedó i pels carrers, hi troba la Carla de la línia temporal alternativa on hi sortien junts! Ella ara té 37 anys. El 25 es posa molt content, però la Carla li revela que ara és la parella de la versió més gran de ľAlxy Frankz, i que tots dos han estat evitant que el 25 tingués noves relacions amb noies des de fa més de cinc anys. El 25 li explica tot al 0 i al Panda, i decideixen preparar-se. La relació de la Meŀlina i el 25 dura fins al maig del 2021, quan el Panda informa el 25 i el 0 que ľespectre polimòrfic amb la forma de la Meŀlina que havien deixat a la Terra es desactivarà en una setmana, per tant la Meŀlina ha de tornar a casa. Tanmateix, la Meŀlina és una cantant de rар famosa a la Terra, però ella no sap pas rарејаr ni és agressiva com el seu clon. El Panda ha trobat una manera de reemplaçar ľespectre amb la Meŀlina de debò, però si ho fa, la Meŀlina perdrà tots els records sobre el 25 i els seus amics i només recordarà allò que ľespectre ha viscut. Decideixen trobar una altra manera, quan de sobte la Meŀlina desapareix, i el TARDIS del Panda es tanca. Quan el TARDIS s’obre de nou, al seu interior hi troben el cos de la Meŀlina mort a terra. Hi ha una nota de ľAlxy Frankz i la Carla (la seva versió malvada de la línia temporal alternativa) on hi diuen que amb ľús ďun programa del Panda, han deixat a la Terra una versió humana de la Meŀlina amb només els records del clon, i han hagut ďextreure la vida de la Meŀlina de debò per donar vida al nou cos creat per ells. És a dir, la relació de la Meŀlina amb el 25 ha acabat.

Senyors del Temps

En una línia temporal alternativa sense els canvis del Panda, és a dir, en un bucle temporal que comença amb ľalteració de la línia temporal original feta pels súlibans a ľabril del 2011 i acaba ľany 2020, després que la nau FEF 07 ha estat destruïda i el 0 i la Sandra han mort, el 23 es prepara per viatjar al passat amb la seva càmera, però després ďun problema, la policia el busca. El 23 escapa a Teremedó, però després ďuns mesos, la policia de Bàrcinon li diu que no es pot quedar a Teremedó i ha de tornar a la Terra. El 24 torna a la Terra i intenta que ningú el vegi, vivint com a fugitiu. ĽAlxy Frankz escapa de la presó de Teremedó i va a la Terra per intentar matar el 24. I es repeteixen els esdeveniments de la peŀlícula Planetes II: El director del muntatge, on en Josep Maria 24 està portant una vida bastant desagradable i s’ha creat bastants enemics com en Joanic, la seva germana Meŀlina, la seva dona Sara… Només té un objecte útil: una càmera que grava passat, present i futur de les seves aventures. Llavors veu que té una oportunitat: canviar el passat. Se’n va a Teremedó, on també és rebutjat, i agafa una llançadora (ľúnica nau que li queda que pugui anar a ľespai) amb la màquina del temps acoblada a la càmera que el porta fins al 2010, on se’n porta amb ell el seu doble amb 14 anys, la Meŀlina (rèplica de la Винкс-Melins) i ľAnn (perquè els ajudi) fins el seu futur, 2020. Al final, després ďuna lluita contra un romulà, un klingon i el pitjor enemic ďen Josep Maria #: ľAlxy Frankz, aconsegueixen corregir la història… o això sembla.

Robert

Robert

Robert.

Després dels esdeveniments de la peŀlícula Planetes II: El director del muntatge, en Josep Maria 24 del futur es queda a ľany 2010 per veure si la línia temporal s’arregla, i treballa independent sense parlar amb la seva versió jove i la FEF. Durant aquest temps, el 25 viatja al limbe perquè ľAnnika Caetano ďalguna manera ha sobreviscut en una sèrie de televisió que es diu ANT Farm. El 25 hi entra just quan la sèrie acabarà el 2014 i mata la China, la protagonista de la sèrie que en realitat era ľAnnika, amb fletxes làser. Un cop morta, absorbeix la seva energia reduint i menjant-se el seu cos.

Un altre cop al món real, el 25 segueix amb el seu pla ďaturar els súlibans. No obstant això, falla i els súlibans tenen èxit amb el seu objectiu. El 25, després del seu fracàs, intenta tornar enrere en el temps amb la càmera que li permet viatjar en el temps, per tornar a intentar arreglar la història. El vòrtex es coŀlapsa, la càmera és absorbida pel vòrtex i de sobte el 25 arriba fins a ľ11 de novembre del 2007. Uns cercabregues s’apoderen de la càmera, i el 25 els apunta amb una pistola fàser i vol que aquests nois li tornin la càmera. Els cercabregues es neguen i comença una baralla que el 25 perd, el desarmen i un ďells apunyala el 25 mortalment. Els cercabregues fugen i deixen la pistola i el 25 morint a terra. Amb aquesta ferida ďarma blanca, ell morirà, però de sobte les seves mans s’iŀluminen i ďell surt una energia que comença a guarir la ferida: el 25 es regenera com ľespècie de ľAnnika. Però a la meitat del procés, abans de tornar-se un nadó, el 25 atura el procés i ara té un aspecte diferent: més alt, més fort i més valent, tot i que té els mateixos cabells i és molt semblant a la seva forma original. Ell agafa el fàser i persegueix els cercabregues, n’atordeix un que portava la càmera i diu als altres que fugin o els atordirà també. La càmera cau a terra i s’espatlla una mica, però el 25 ľagafa i se’n va ďaquest moment del temps.

Més tard, es descobreix que el 26 ha agafat el nom de Robert, diu que és de Bulgària i es converteix en el xicot de la Sandra López, ja que feia temps que ell estava enamorat ďella, però en realitat en Robert intenta fer que el 21 tingui una relació amb la Sandra per evitar que vulgui estar amb ľAndrea, i per això en Robert es fa petons amb la Sandra per fer que ella s’enamori del 21 mitjançant una fusió mental teremedosiana, ja que el 21 està enamorat de ľAndrea. I en Robert també ha vingut per evitar una cosa que li passarà a la Sandra en el futur: ella serà assassinada per ľAndrea, com el seu doble del món paraŀlel. I ell vol canviar la història i evitar-ho… Ara ell és calb. Tot això s’explica a les peŀlícules Planetes V: El teu nom a la Terra i Planetes VI: Sol en un món normal.

Panda

A la peŀlícula Planetes VI: Sol en un món normal, la regenta Andrea mata ľantiga companya de pis del 22 que es diu Mila. En Robert aconsegueix ressuscitar-la, però dóna la seva energia vital i ha de regenerar-se. En Robert viatja enrere en el temps amb la seva bola de transport i es regenera. La bola de transport aterra en una casa ďuna època desconeguda, i apareix en Robert convertit en un bebè en un bressol, amb una altra família… Més tard, aquest bebè creix amb el malnom de “Panda”. Primer, quan el Panda té 12 anys, s’inscriu en un concurs on ľİhi Kadse hi era ľany 2004, per veure-la abans que ella conegués el seu futur xicot. Una mica més tard, el Panda viatja enrere en el temps fins a la Segona Guerra Mundial, i construeix una màquina per viatjar en el temps amb ajuda dels Nazis: aquesta màquina del temps és coneguda mundialment com a Die Glocke, però tothom creu que és un mite. Després viatja fins a ľany 1980, on a Barcelona el Panda coneix una noia, es casen i tenen una filla que es diu Eli, qui posteriorment coneixerà el 22. El Panda i la seva dona es van separar abans que ľEli hagués nascut, per tant ľEli no va conèixer mai el seu pare. No se’n sap res més del Panda fins que té ľaspecte ďun home de quaranta anys, que viu a Sèrbia i ajuda en Josep Maria 22 i el seu equip a la lluita contra la regenta Andrea. També se sap que el Panda ajuda el 22 en un lloc web anomenat Wikia. De moment el Panda pretén ser un serbi. Després de la regeneració ďen Robert, el Panda es presenta als oficials de la nau 07 i els ajuda a la missió de derrotar la regenta Andrea fent servir la seva tecnologia avançada i la seva màquina del temps a la qual ell es refereix com a “TARDIS”.

A la peŀlícula Planetes VII: La fi ďun futur, després de la destrucció de la nau 07 i després de les morts del 0 i de la Sandra, el Panda ajuda en Josep Maria 24 i li ensenya el seu TARDIS, però aviat deixa la seva versió més jove en solitari, de manera que pugui continuar el seu curs de vida per convertir-se en un Senyor del Temps. Però després del final ďaquesta línia temporal, el Panda decideix viatjar fins al 25 de juliol del 2019, per canviar la història i evitar la destrucció de la 07, per tal que la nau no es destrueixi i ni el 0 ni la Sandra morin. El Panda informa els oficials de la 07 que ha canviat la línia temporal, per tant succeiran coses diferents. Més tard, a la presó de Teremedó on es troba ľAlxy Frankz, el Panda arriba a la seva ceŀla disfressat ďun policia i li clava un punyal especial al cor, el mata i mentre ľAlxy Frankz cau a terra mort, el Panda torna a posar-se la disfressa de policia i surt de la presó. Mentrestant, al carrer, un home ďuns 35 anys agafa un objecte i es disfressa del mateix policia, però veu el Panda que surt de la presó amb la mateixa forma que ell. Tots dos lluiten pels carrers de Bàrcinon, i finalment el Panda fa servir les portes del seu TARDIS com a trampa i aconsegueix matar el seu enemic, tallant-lo per la meitat. El Panda va a la 07 i diu al 24 i al 0 que hi havia tres versions de ľAlxy Frankz i n’ha assassinat dues ara mateix, però encara en falta una altra que és ľAmo de les Innocències i cal matar-lo tan aviat com puguin. Més tard, el Panda ve a dir als oficials de la 07 que han de dur la Lola Almar a la 07, ja que no saben qui és ni què vol, només saben que és una criatura metamòrfica. El 24 es virtualitza i el 0 es teletransporta a ľaula de ľescola on la Lola Almar estudia rus. Els antics companys del 24 se sorprenen, i el 24 intenta arrestar la Lola Almar. Però ella es transforma en un ocell gran i intenta sortir per la finestra, i el 0 es veu obligat a disparar-li amb el seu fàser, però la mata: la criatura explota, i tothom queda tacat amb un líquid estrany. El 24 mira el líquid i diu: “El Domini. Us vam aturar una vegada i ho farem un altre cop!”. El 0 esborra la memòria de tothom amb una espiral, i tornen a la 07. El Panda diu que la Terra podria ser envaïda i destruïda pel Domini, per tant han de destruir el forat de cuc bajorà per evitar que vinguin. El Panda sap com fer-ho, i hi van. Quan hi arriben, el Panda modifica un torpede, i quan el llancen al forat de cuc, es destrueix. El Panda diu: “Ja podem tornar. Aquell torpede duia matèria vermella, és millor que no us expliqui què és o us preocupareu. Tanmateix, heu de vigilar perquè no sabem si la Lola Almar havia avisat el Domini per atacar la Terra o ella estava aliada amb algú altre. Segons la meva opinió, és la segona cosa. Ara haig de marxar, si us cal res més, vindré a ajudar-vos. Adéu!”, i se’n va amb el seu TARDIS. Al final ďaquesta peŀlícula, el Panda ajuda a rematerialitzar la Meŀlina de la línia temporal alternativa de la sèrie “Winx Club” a on hi va anar ella.

A la peŀlícula Planetes VIII: Et refaré la teva vida, el Panda ajuda el 25 i el 0 a fer que la Meŀlina torni a estar sencera, ja que quan es va materialitzar, el seu cos no estava complet. Més tard, el Panda informa el 25 i el 0 que la Meŀlina ha de tornar a la Terra, perquè el seu espectre polimòrfic es desactivarà en una setmana. Però amb ľús ďun programa del Panda, ľAlxy Frankz i la versió dolenta de la Carla els paren una trampa dins del TARDIS i deixen a la Terra una versió humana de la Meŀlina amb només els records del clon i extreuen la vida de la Meŀlina de debò per donar vida al nou cos creat per ells. És a dir, la relació de la Meŀlina amb el 25 ha acabat, després ďestar junts 6 mesos. El 25 dóna un cop de puny a la taula de control i diu: “Et mataré, Alxy Frankz!”, i el Panda diu: “I jo també!”…

Futur alternatiu

A partir de la temporada 5 de SèrieStar4 es mostra el possible futur dels personatges sense els canvis a la història pels súlibans: en Josep Maria # apareix casat amb ľİhi Kadse i té dos fills, Dany (veritable identitat del Ɛ) i Êlisy. En Dany també es casa i té un fill, Adry, que també es casa i així segueix la descendència ďen Josep Maria #. En la línia temporal normal es jubila amb 56 anys, però segueix apareixent al llarg de la sèrie.

Món paraŀlel

Article principal: Yusma

En Josep Maria # al món paraŀlel és el cap de la unió Teremedovulcaniana, amb moltes dones (al contrari del món normal). La gent ľanomena Yusma. Té un fill amb la Kimberly normal (2011). ĽAndrea va matar en Yusma ľany 2017, i la coŀlecció de noies es va desmuntar. A la línia temporal no alterada, en Yusma és assassinat el 2095 per un terrà (humà), aprofitant que compleix 100 anys i perd els poders.

Personatges de Planetes
Planetes (sèrie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoAltres nensBursífers
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokAltres nensBursífersİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoMartaKimberly
Altres… MeŀlinaÈrikaCreació ÀuriaLorenaLaurynAlexandraSelena GomezAndreaSandra LópezAlxy Frankz