FANDOM

Gòbola

Gòbola.

Gobolià

Mascle gobolià.

Gòbola és un planeta llunyà a la Terra amb molts satèŀlits petits que surt a ľunivers estès de Planetes. És un planeta apte per a la vida. Es troba en un extrem del quadrant alfa de la Via Làctia. La tecnologia del planeta és més avançada a la de la Terra.

Habitants

Estómac gobolià

Ľestómac ďun gobolià.

Els gobolians són habitants de Gòbola i són primats bípedes amb una marca al front i una creu a ľestómac en lloc de melic. Són bastant obesos, molt més que els humans. Viuen només uns quaranta anys, i en néixer no mesuren més de 2 centímetres. Quan tenen 10 anys el seu aspecte és com el ďun humà de 2 anys, i creixen molt de pressa. Els gobolians, juntament amb els humans, els teremedosians, els nimbeanesos i els mirícoles (sistema Talos) formen la Flota Esteŀlar de la Federació.

Destrucció en un possible futur

En un possible futur en què els súlibans no hagin alterat la història, els pegastanians arriben a aquest planeta i hi llancen una arma que destrueix tot Gòbola i els seus habitants. En Dany ho veu tot i, amb ràbia per la pèrdua del planeta, troba una manera de destruir Pegàs i tota la seva raça, però es necessita un sacrifici: ell s’ha de ficar en un vòrtex. Després ďarribar amb la FEF 09 a Pegàs en Dany ho aconsegueix, cau en el vòrtex i és donat per mort.

Llocs i races de Planetes
FEF: Terra (Humans)Gòbola (Gobolians)Teremedó (Teremedosians)Vulcà (Vulcanians)Nimbeanesos i mirícoles (sistema Talos)
Altres: Klingons (Kronos)SúlibansRecinte TèkodaPegàs (pegastanians)Domini (dimensió desconeguda)Món paraŀlelVia Làctia