FANDOM

Eltanika

El Tanika.

El Tanika és una nació empobrida ďAmèrica del Sud. Fins ľany 2024 formava part de Bolívia i una petita part ďArgentina.

Història

Ľany 2016 es va fundar a Bolívia el PIE, un partit polític que dóna suport a la independència ďun territori que va ser més tard anomenat El Tanika. Ľany 2042, El Tanika, Rotonda, Catalunya i Caparanyil es van aliar formant la “Quàdruple Aliança”. Ľany 2043, la Quàdruple Aliança contra altres països van començar la Tercera Guerra Mundial, que va durar 10 anys. La humanitat finalment va obrir un nou període quan algunes persones valentes van començar a adonar-se que podien marcar la diferència. La guerra va culminar el 2053, quan diversos governs de la Terra es van reunir a San Francisco per declarar un alto el foc, acabant efectivament la guerra. Com a conseqüència ďaquesta guerra mundial, igual que les dues anteriors, gairebé totes les generacions van ser eliminades. Ľús posterior ďarmes nuclears va envoltar la Terra amb núvols de pols immens, resultant en nombrosos hiverns nuclears. Quan va acabar, ľatmosfera de la Terra es va irradiar amb una quantitat notablement millorada ďisòtops radioactius. A més, El Tanika va quedar empobrida.

Tercera Guerra Mundial

Ľera de la Tercera Guerra Mundial va ser un període de conflicte mundial a la Terra que va arribar a créixer fins a ser un cataclisme nuclear i una guerra genocida sobre qüestions com la manipulació genètica i la millora del genoma humà. La pròpia Tercera Guerra Mundial va durar, en última instància, del 2043 al 2053, i va provocar la mort ďuns 600 milions ďhumans. En aquest període, moltes de les principals ciutats van ser destruïdes i gairebé tots els governs del planeta van caure.

Persones ďEl Tanika