FANDOM

La Carla és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És humana.

Món real, la veritable

La veritable Carla només apareix a Planetes 3. És una noia que anava a la mateixa escola que en Josep Maria #, un curs més gran que ell. Al capítol 6 de la tercera temporada (Noi en cos de noia) en Josep Maria 13 s’estava escanejant al superordinador del coŀlegi, va haver un problema (va sortir fum) i la Carla va anar a veure què passava. Llavors ella va ser absorbida per ľescàner i va sortir el 13 en el cos de la Carla i la Carla en el cos del 13. Quan tot s’arregla li esborren la memòria (encara que la recupera i la hi tornen a esborrar) però una còpia ďella es queda a la FEF 07.

Còpia alternativa

Aparició a Planetes Mata 2

Només apareix en un capítol de la temporada 4 (a la segona part), però té poc protagonisme ja que apareix juntament amb el 0 a la nau FEF 07.

Aparició a Planetes 3

Després de quedar-se una còpia a la FEF 07, la Carla i el 0 comencen una relació el 2009, i el 18 ďabril del 2010 es casen. Des que entra a la FEF (2008) fins al 2009 té el rang de tinent, i a partir del 2009 és ascendida a tinent comandant. Al final de la sèrie ella i el 0 tenen un fill: Franny, que neix el gener del 2011.

Aparició a SèrieStar4

Només apareix quan es mostra un possible futur dels personatges: el fill de la Carla i el 0, Franny, es casa amb la Винкс-Melins (una noia del limbe que es va perdre i finalment va ser recuperada) i té dos fills. Deixa la FEF el 2050 amb 55 anys per estar més amb la seva família, i gairebé no apareix en les temporades 6-16.

Aparició a les peŀlícules

La Carla ha estat servint a bord de la nau FEF 07 durant les peŀlícules 2, 3, 4, 5 i 6, des del 2015 amb el rang de comandant. A la peŀlícula Planetes VI: Sol en un món normal, al setembre del 2018, la Carla és assassinada per la regenta Andrea durant una missió de rescat, i en Franny queda molt afectat per la mort de la seva mare i no es recuperarà fins que oblidarà els seus pares un any després.

Línia temporal alternativa

A ľoctubre del 2020, un dia, s’obre un portal que duu cap al passat i en surt una versió de ľany 2009 ďen Fran, ľantic xicot de la Carla. Llavors la línia temporal canvia, però en Josep Maria 25 encara té els records de la línia temporal original gràcies a la immunització del Ɛ. En aquesta línia temporal alternativa, després de la desaparició ďen Fran, el 25 va tallar amb ľİhi per sortir amb la Carla, i ľİhi i el 0 van començar una relació: les parelles estan intercanviades. El XANA no va ser derrotat, i ara és molt més fort: va destruir moltes ciutats del món, el setanta per cent de la població de la Terra és mort, i la resta viu sota les ordres del XANA. El XANA també va matar ľİhi, i no queda cap planeta de la FEF, ni tan sols Teremedó ja que el XANA va destruir Mart. Van fer una altra nau, la 09, i en Pumiky i ľAnn hi vivien allà. Però el XANA es va apoderar de la nau i va matar la seva tripulació. Amb la 09, va aconseguir destruir les ciutats i prendre el control de la Terra. Ara el 25 i la Carla estan a punt de casar-se i esperen un fill… Però decideixen restaurar la història, ja que consideren que la línia temporal original és millor. Finalment aconsegueixen corregir la història, però la Carla viatja al passat juntament amb en Fran… A ľabril del 2021, el 25 va a Teremedó i pels carrers, hi troba la Carla de la línia temporal alternativa on hi sortien junts! Ella ara té 37 anys. El 25 es posa molt content, però la Carla li revela que ara és la parella de la versió més gran de ľAlxy Frankz, i que tots dos han estat evitant que el 25 tingués noves relacions amb noies des de fa més de cinc anys. El 25 li explica tot al 0 i al Panda, i decideixen preparar-se. Al maig del 2021, amb ľús ďun programa del Panda, ľAlxy Frankz i la Carla han deixat a la Terra una versió humana de la Meŀlina amb només els records del clon, i han hagut ďextreure la vida de la Meŀlina de debò per donar vida al nou cos creat per ells. És a dir, la relació de la Meŀlina amb el 25 ha acabat, després ďestar junts 6 mesos.

Món paraŀlel

La Carla al món paraŀlel és una rebel humana però de part dels teremedosians (Unió Teremedovulcaniana), parella del 0. Assassinada el 2009 per un klingon, la còpia del klingon que va signar el tractat en la FEF (2008-2009).

Personatges de Planetes
Planetes (sèrie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoAltres nensBursífers
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokAltres nensBursífersİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoMartaKimberly
Altres… MeŀlinaÈrikaCreació ÀuriaLorenaLaurynAlexandraSelena GomezAndreaSandra LópezAlxy Frankz